Gwarancja
1. |
Gwarancja Kenwood ważna jest na terenie Polski, przez okres dwóch lat od daty sprzedaży. |
||
2. |
Jeśli produkt nie funkcjonuje prawidłowo w okresie czasu trwania gwarancji, autoryzowany sprzedawca Kenwood lub autoryzowany serwis Kenwood (Elco-Exim) sprawi, iż produkt znów zadziała bezproblemowo zgodnie ze swoim przeznaczeniem, bez pobierania opłat za naprawę oraz części. |
||
3. |
Gwarancja honorowana będzie tylko jeżeli oryginał faktury, wyraźny dowód zakupu i/lub należycie wypełniony Certyfikat Gwarancyjny zostanie przedstawiony autoryzowanemu sprzedawcy lub autoryzowanemu serwisowi Kenwood (Elco-Exim). Firma Kenwood zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia darmowej obsługi gwarancyjnej jeśli informacje w dokumentacj są niekompletne lub nieczytelne. |
||
4. |
Zobowiązania dystrybutora są ograniczone, wedle jego uznania, do naprawy (nowymi lub wtórnymi częściami produktów ) lub wymiany wadliwego produktu. |
||
5. |
Wszystkie naprawy gwarancyjne muszą zostać wykonane przez autoryzowany serwis Kenwood. Koszty naprawy wykonywane przez serwisy nieautoryzowane nie będą zwracane, a jeśli w czasie takiej naprawy nastąpi uszkodzenie produktu, takie szkody nie będą objęte gwarancją. |
||
- |
Niniejsza gwarancja nie obejmuje żadnego produktu, który używany jest do celów handlowych, biznesowych, przemysłowych lub reklamowych; |
||
- |
Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania w przypadkach innych niż wady materiałowe lub produkcyjne |
||
- |
Nie obejmuje okresowych kontroli, korekt, konserwacji lub przekształceń jak również wymiany części w związku z normalnym zużyciem; |
||
- |
Szkód spowodowanych przez wypadki losowe, zaniedbania, modyfikacje, użycie części innych niż Kenwood, nieprawidłowe użycie, instalację lub pakowanie; |
||
- |
Szkód spowodowanych przez światło, wodę, ogień, działania wojenne, zamieszki publiczne, nieprawidłowe napięcie, niewłaściwą wentylację lub inne czynniki niezależne od dystrybutora, |
||
- |
Głośników, które zostały poddane zasilaniu, do którego nie zostały przystosowane; |
||
- |
Produktów ze zmienionymi, skreślonymi, brakującymi lub nieczytelnymi numerami seryjnymi; oraz |
||
- |
W razie niezastosowaniu się do wytycznych instrukcji obsługi jak również wszelkich ostrzeżeń w danym podręczniku lub innych istotnych dokumentach. |
||
6. |
Dystrybutor nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody futerałów oraz innego wyposażenia użytego w powiązaniu z produktem. |
||
7.. |
Gwarancja przeznaczona jest dla każdej osoby,która legalnie uzyskała produkt i posiada go w czasie jej trwania. |
||
8. |
Nabywca może zażądać naprawienia szkody wyłącznie na podstawie niniejszej gwarancji. Firma JVCKENWOOD nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty naprawy, wymiany lub zniszczenia/straty bezpośrednio, lub pośrednio związaniej z nieprawidłowym działaniem produktu. |
||
9. |
Gwarancja dotyczny produktów zaupionych w jednym z krajów wymienionych poniżej..Ważna jest także wtedy, gdzy zakupiony towar przeniesiony zostanie do innego kraju z listy poniżej. |
||
10. |
Niniejsza gwarancja jest dodatkiem do wszelkich ustaw lub innych praw nabywcy, zgodnie z obowiązującym prawem. Nie wpływa ona na warunki gwarancji oraz warunki zapewnione nabywcy w kraju zakupu, które są dodatkiem do niniejszej gwarancji.
Procedura serwisowa Elco-Exim Reklamacja sprzętu w ramach gwarancji lub na podstawie niezgodności towaru z umową.011.Skontaktuj się z serwisem pod nr tel. 22 773 32 16 celem ustalenia przyczyny występowania i rodzaju usterki. 02 2.Zapakuj sprzęt w oryginalny karton. W przypadku braku oryginalnego kartonu, proszę starannie opakować sprzęt (firma nie odpowiada za uszkodzenia urządzenia w czasie transportu w przypadku braku oryginalnego opakowania). 033.Dołącz do urządzenia dowód zakupu (paragon, faktura) oraz poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną. Jeżeli urządzenie otrzymałeś/aś jako nagrodę, prezent lub nieodpłatnie przy zakupie innego towaru, prosimy o oryginał aktu przekazania sprzętu do użytku. 044.Dodatkowo proszę dołączyć opis usterki oraz dane teleadresowe (bardzo ważny jest telefon kontaktowy). 055.Istnieje również możliwość złożenia reklamacji bezpośrednio w naszym serwisie, w tym celu paczkę proszę zaadresować na adres znajdujący się poniżej. Naprawione bądź wymienione urządzenie zostanie odesłane bezpłatnie na wskazany przez klienta adres wraz z protokołem naprawy. Elco–Exim sp. j. – SERWIS 066.Urządzenie można dostarczyć oraz odebrać także osobiście w godzinach pracy serwisu. |